Comunicat din 24.08.2008
CONSILIUL JUDEŢEAN IALOMIŢA se convoacă în şedinţă ordinară în data de 29.08.2008, ora 14.00 în sala de şedinţe a Centrului Cultural UNESCO „Ionel Perlea” Ialomiţa, având următoarea ordine de zi:
a) privind constatarea încetării de drept, înainte de expirarea duratei normale, a unor mandate de consilieri judeţeni ;
b) validarea unor mandate de consilieri judeţeni supleanţi;
c) privind completarea componenţei unor comisii de specialitate ale Consiliului Judeţean Ialomiţa;
d) privind stabilirea taxelor si tarifelor din competenţa Consiliului Judeţean Ialomiţa, pentru anul 2009;
e) privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Ialomiţa;
f) privind aprobarea atribuirii în gestiune delegată a serviciului de transport public judeţean de persoane, prin curse regulate, pentru perioada 01.07.2008 -30.06.2011;
g) privind aprobarea Planului de Analiză şi Acoperire a Riscurilor identificate la nivelul judeţului Ialomiţa;
h) privind aprobarea asocierii judeţului Ialomiţa cu oraşul Ţăndărei în vederea realizării proiectului „Accesul la reţeaua de gaz metan prin extindere pentru cartierul Strachina”;
i) privind aprobarea rectificării bugetului propriu al judeţului Ialomiţa, pe anul 2008;
j) privind aprobarea documentaţiei de atribuire şi numirea comisiei de evaluare a ofertelor pentru atribuirea contractului de achiziţie publică de lucrări la obiectivul „Modernizare DJ 212 Ţăndărei – Feteşti km 83+075 - 100+915 şi Mihail Kogălniceanu – DN 2A km 68+295 - 72+182 (etapa II)”.
Mapele de şedinţă ale consilierilor judeţeni au fost înaintate în data de 20.08.2008.
Şedinţa este publică.
PREŞEDINTE,
Vasile Silvian CIUPERCĂ
29.08.2008