Probleme la vizualizare?

 

Întâmpinați probleme la vizualizare? Vă sfătuim să încercați următoarele:

  1. Dacă folosiți Internet Explorer cu versiunea mai veche decât 8, efectuați un upgrade. Este recomandat de Microsoft și este gratuit.
  2. Dacă folosiți Internet Explorer cu versiunea 8 (pe Windows XP) sau versiunea 11 (pe Windows 7 sau Windows 8), încercați să resetați browserul.
  3. Dacă folosiți alt tip de browser (Chrome, Firefox, Safari, Opera), încercați să eliminați eventualele extensii sau pluginuri care vă incomodează la navigare sau resetați browserul.
  4. Dacă problemele persistă, schimbați browserul. Recomandăm Firefox sau Google Chrome, sau orice alt browser care trece testele Acid.
  5. Dacă informațiile de mai sus vă depășesc, căutați o persoană care să vă ajute.

 

Întrebări frecvente:

  • Cum resetez browserul Firefox instalat pe computerul meu?
  • Introduceți în bara de adrese șirul de caractere " about:support " și utilizați butonul de resetare afișat de program.
  • Cum resetez browserul Google Chrome?
  • Fie ștergeți folderul  C:\Users\numelemeu\AppData\Local\Google\Chrome\Application,  fie apelați la meniul programului ( Options -> Under the hood -> Reset to defaults).
  • Cum resetez browserul X ?
  • Urmati pașii descriși aici .
  • Cum verific ce versiune are browserul meu?
  • Verificați versiunea programului apelând meniul său (Meniu -> Help->  About    sau Meniu -> Ajutor -> Despre ).
  • Am Windows XP iar literele de pe pagina de internet se văd urâte
  • Activați tehnologia ClearType de afișare a fonturilor (Display settings -> Appearance -> Effects -> ClearType). Această tehnologie avantajează în mod special deținătorii de monitoare LCD / LED .

 

Notă:

Sfaturile afișate sunt pur orientative. Proprietarul acestui website nu își asumă răspunderea pentru operațiunile pe care dumneavoastră le efectuați pe computerul propriu. Dacă sunteți depășit de tehnică, mai bine apelați la o persoană cunoscută care să vă ajute sau achiziționați servicii IT specializate de pe piață.